Ut med snusk, in med sekret!

Idag har jag ridit på min brunstiga Mea...
Det kunde varit roligare!
Meeeen... Man kan ju förstå frustrationen och därmed förstå varför hon trippar på tå förbi alla hästar hon ser i hopp om att få ett ligg.

Lilja har varit hos sin mormor idag, min mamma alltså.
Mamma sa att hon tyckte att min blogg var mycket bättre förr, när jag inte pratade om så mycket sex(?).
Vet inte riktigt vad hon menar med det, då just sexdetaljer lyser med sin frånvaro i min blogg.
Och om man nu ska jämföra den med "förr" så antar jag att hon tyckte det var bättre att läsa om mina läckande bröst och hormonsvängningar från graviditeten...?
Jag får väl bättra mig, mamma! :)
Mindre prat om brunstiga hästar och mer prat om kroppsvätskor!

Nu ska denna läckande kitteln gå och få nåt i magen!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0