Flum, flum, flum!

Igår firade jag och Dick vårt 3-årsjubileum!
Det var jättetrevligt, vi var hos Mea och myste med henne. Lilja fick självklart oxå vara med.
Jag älskar mina älsklingar så mycket! Dom är världens bästa och finaste!





Alla överöste oss med massa "Grattis!", vilket kändes lite märkligt i min hjärna.
Jag blev helt övernojig och började överhetta min stackars hjärna som vanligt.
Säger dom grattis till Dick för att han stått ut med mig alla dessa år?
Eller säger dom grattis till mig för att jag för en gångs skull fått ro i min vandrarsjäl, som bara vill fly i vanliga fall när jag hör ordet kärlek? Tänk om 3 betyder otur! Tänk om det blir översvämning och alla i skåne dör! Eller om solen slocknar och allt bara blir svart... Som en stor bulle som man kan gå in i. Och där kanske finns en hund som exploderar så det blir svart igen...?
Stackars min hjärna! Den måste vara otroligt trött på mig!
Tur att den inte kan flytta hemifrån, som jag gjorde när jag blev trött på mamma.
Jag och min mamma pratar ju fortfarande med varandra, hade blivit svårt att ha en komunikation med sin hjärna(eller någon över huvud taget) om den bara tog sina nervtrådar och stack.
Nu sitter han(min hjärna är en "han") säkert och sjunger:
"Stuck on you..."

Jaja, SKIT SAMMA! :)
Idag är jag en hippie(som Dick brukar säga när jag pratar om mina övernaturliga spökförmågor och när jag inte duschar)! Jag vill klä mig i blommiga klänningar(en räcker iofs), ta på mig mina pilotsolglasögon och ett pannband och rida iväg på Mea och sprida kärlek i världen! Synd att Mea inte orkar gå så långt, så gränsen får gå runt sätofta. Men ändå!

Oh well...
Nu ska jag kela med D! Lilja är hos mormor :)
(Tack, mamma!)

Tjo!


Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis:) Lite sen är jag ;) vi kan höras av någon dag !

2009-04-07 @ 17:01:39
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0