Drömmar...

Vaknade helt utslagen i morse...
Som jag hånglade runt inatt!
Sjävklart inte på riktigt, utan i drömmen.
Det började med att jag och Dick separerade för att jag skulle bli tillsammans med Emma.
Jag och Emma försökte få barn, utan några större resultat. Och eftersom jag inte var kär i Emma och fortfarande älskade Dick så letade jag upp honom hos vår gamla hyresvärd i Silvåkra. Hos honom bodde tydligen jättemånga människor! Iaf så hittade jag Dick, men det visade sig att han gått vidare utan mig. Well, well, tänkte jag! Livet går vidare, så jag fortsatte leta efter en potentionell pojkvän. Hittade ett ex som jag hånglade upp, men det var inget att ha... Vid det här laget ville jag hitta en gammal arbetskamrat från sjukhuset, och enligt alla(hela värlen verkade bo hos vår fd hyresvärd) som jag pratat med skulle han bo på vinden. Jag hittade en kille som visade in mig i en vrå som var ungefär lika stor som en skokartong. Han förklarade att killen jag letade efter hade sovit där under natten, men där var ingen. Helt plötsligt ser jag att väggen exploderar i den lilla vrån och ut flyger killen jag letat efter på en trädgårdstraktor.
Man skulle ju kunna tro att det blev ett lyckligt slut på den drömmen, men icke!
När jag såg att han hade en neonrosa tröja på sig, verkade det hela som en vääääldigt dålig idé...
Så jag vaknade.

Meeeen, det var jättemysigt att vakna, för där låg Dick och var helt söt!

Idag är det babysim.
Det ska bli undervattensfotografering! :)
I´m soooo exited!
Lilja har ingen aning om vad som komma skall... Och lika bra är väl det.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0