En hästdag!... Som vanligt :)





Vilket underbart väder!
Idag var jag ute och red Mea...
Det var så mysigt, Emma och Dick gjorde mig sällskap med vagnarna.
När jag ridit körde jag hem och lämnade Dick, som skulle till jobbet.
Jag körde tillbaka till stallet för att hålla koll på Tindra när Emma red Salle. 
Efter att Emma ridit Salle hoppade Lilja upp och red ca en meter på honom, det tyckte hon var skoj.  :)
Salle sket nog mest i vilket.

Ikväll ska jag och Lilja bara ta det lugnt!
Jag är helt slut i kroppen av min förkylning som aldrig går över.
Har haft den i tre veckor nu!
TRE VECKOR!? Vad är detta?
Det var förresten inte vattkoppor Lilja hade...
Hon har nåt som kallas femte sjukan.
Det kan ju iofs kvitta vad det kallas, virus som virus.
Men hon mår iaf bättre, sov nästan en hel natt inatt! :D

Hur som helst...
En underbar dag har det varit!
Det enda som saknas nu är... Ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0