En funderare...

Jag har kommit på en sak...
Jag är en person man antingen hatar eller älskar.
Det finns nog inget mellanläge med mig.
Jag är en neurotisk, galen och en aning schizofren person som tar väldigt stor plats(både fysiskt och verbalt).
Det är ganska svårt att inte låtsas om mig, om man nu ogillar mig, för jag är så pushig. Det brukar resultera i att jag blir hatad istället för lite ogillad.
Det är samma på andra hållet...
Antingen älskar man det eller så hatar man det!

Men jag skiter faktiskt fullständigt i att vissa personer hatar mig...
Visst, det är säkert jättekul att bli gillad av alla, men jag är hellre hatad för den jag är än älskad för nåt jag inte är.

It's me... Take it or leave it!

Kommentarer
Postat av: Sandra

YAY! :)

2009-08-10 @ 11:32:28
URL: http://taannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0