Fredag.

Emelie gick rakt i fällan!
Idag var vi(Jag, Emelie och Brallan) på City Gross och jag lyckades få med mig 4 kassar och 15 kg hundmat därifrån.
Det är bra att ha en shoppingkompis med sig!

När vi kom hem skulle jag få Brallan att äta ris och stekta grönsaker, det gick väl sådär...
Eller rättare sagt såhär:


Men såhär såg hon ut när jag gav upp och gav henne en leverpastejmacka istället:




Och lyckliga jag hittade åksjuketabletter på Apoteket!
Yes!

Det enda tråkiga med dom är att jag blir superseg och ögonen hänger inte alls med...
Man ska helst inte köra bil när man ätit dom, så det suger ju en del.
MEN... Inget illamående!

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Diana med sina två <3

MENAR DU ATT JAG GICK 1,5 MÅNAD MED ILLAMÅENDE HELT I IONÖDAN?

2009-08-22 @ 19:55:11
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0