Hysteri...

McLovin' har lämnat mig!
Han tog sin bil och drog till jobbet, fy fan.
Även fast jag har ont i munnen!
Jag har jättestora variga sår på hela underläppen och får kleta på krossad Panodil blandat med Carbocain(tandläkarbedövning). Det ser ut som jag har ätit filmjölk och glömt torka mig om munnen.
McLovin' verkar dock tycka att det hela är väldigt roande...
Innan när jag åt en MannaFrutti sa han med ett fult flin:
"Älskling, du har nåt där(pekar på sin läpp). Du får ju torka bort det du kladdar!"

Väääldigt kul! Tur att man är stark så han kan få ass whoop när han inte sköter sig!

För övrigt suger det mesta röv idag...
Kattungen(Buddy Rowe) har fått spel och tror att hela huset är en toalett.
Och jag ska städa... KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0