Lite stuff...

Nu sover Brallan!
Nästan iaf...
Jag ska snart släppa ut Dexter på kissepaus och försöka kalla hem Maja, vår ena katt som flyttade hemifrån när vi fick en ny kattunge.
McLovin' såg henne på altanen i morse, så hon är nog i närheten och stryker omkring.

Det har förresten börjat spöka här igen.
Nu trycks det på knappar på bebisleksaker så att dom börjar spela osv...
Ganska trevligt, var rädd att vår lilla hus-ande lämnat oss, men så är nog inte fallet.

Imorn bär det av till MVC för inskrivning.
Är ganska nervös, för jag hatar att bli tappad på blod!
Tycker att alla andra utom jag är sjukt dåliga på att ta blodprov, skulle gärna stuckit mig själv om jag fått.
Men det får jag inte, så jag kan väl räkna med stora blåmärken och brustna kärl.

Men skit i det...
Nu ska jag leta upp silvertejp så jag kan tejpa Brallans mun...
Hon vaknade precis och tyckte att hon skulle ha en skriktävling med sig själv.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0