Naw, snuttedåååå!

Nu är hallen färdigmålad!
Jag hann precis färdigt innan McLovin' kom hem och skällde ut mig...
Jag var nämligen förbjuden att måla idag, eftersom jag mådde så dåligt i morse.
Meeeeeen, inte kunde han vara sur på denhär sötbomben länge, så han tog sin fula bil och körde ner till Höör för att köpa en räksallad till mig!
Sötnöt!

Nu kommer han snart hem med den till mig och då ska det glufsas!
Mmmmmmmmmmm...

Vi har förresten haft en äcklig fjäril i duschen hela dagen, så när McLovin' kom hem fick han fånga den och kasta ut den, så jag äntligen vågade kissa.
Jag är verkligen sjukligt rädd för fjärilar! Jag VET att dom bits, fast McLovin' säger att dom "bara har en snabel". Det tror jag inte på! Vadå snabel?
Folk tycker att fjärilar är så fina och exotiska och whatever, men vet ni att det bara är en äcklig larv med vingar?
Som dessutom bara flyger rakt på en och fladdrar och har sig helt ogenerat!
Usch!
Jag går inte in och ställer mig i grannens dusch bara för att dörren råkar stå öppen!
Lite hyfs, tack!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0