Svärmonstret!

Vad är det med alla gräsmatts-freak?!
Varför måste man klippa och trimma överallt när det ändå växer upp efter några dagar?
Och dessutom regnar det alltid, vem vill gå runt och klippa gräs då?
INTE JAG!
Alla Svensson-pappor verkar ju ha det som nån jävla hobby!
Vad är det för fel på folk?
Idag fick jag och mina hormoner iaf nog!
Svärmonstret var här och kommenterade vår gräsmatta(som vi unnat en vila nu i denna regnperiod).
Hon sa nåt i stil med:
"Ni har ju tydligen ingen användning av er gräsklippare ser jag."
Innan jag visste ordet av det hade min mun fått fart och jag hann inte stoppa den:
"Den var ju fan vad alla(föräldrar) tjatar om vår gräsmatta. Det är inte ni som bor här, så ni kan väl bara hålla käften?"

Sorry, svärmojjan, men vi är inte perfekta och har inga planer på att bli det heller.
Mitt råd till dig är att sluta lägga energi på vår gräsmatta och istället koncentrera dig på att du har en underbar familj som älskar sin farmor/mamma/svärmor OCH högt gräs...

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana med sina två <3

kan du lära mig lite sånt där - våga säga ifrån?? =)

2009-08-22 @ 19:51:32
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0