Twins..?

Snart bär det av till Lund!
Jag och Brallan ska träffa Sandra och Sofie :)
Sandra har bakat cup cakes... Farligt!
Ska ta kameran med mig denna gången, så ni läsare kan få lite nya bilder att dreggla över.

Sen kommer min lillebror, Emil, till oss imorn och blir här några nätter.
Det ska bli mysigt... McLovin' är glad över att få nån att spela X-Box med.

För övrigt mår vi bra, förrutom att tvillingarna(jag känner min kropp, den säger att jag väntar tvillingar, möjligtvis trillingar eller fyrlingar) tar all kraft ur mig och jag vill spy på alla som har dålig andedräkt eller parfym.
Men men... Några månader till sen går det förhoppnigsvis över.

Nu ska jag klä på mig...
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0