Tyyyyst!

Jag vill ha hörlurar med radio i!
Palla lyssna på massa:
"EEEEEEEEEEEEEEEEÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ"
och
"WWWWWWÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ"
och
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH"
och
"MMMMMMAAAAAAMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
varje gång det är läggdags för Brallan?!
Nejdu, hörlurar blir det för min del!





Ikväll är jag så megasugen på räkor och vin.
Vin är ju ganska uteslutet, men räkor då?
NEJ!
McLovin' har bestämt sig för att svullna upp i halsen så fort han tittar på en räka, så jag får väl vara utan!
Jag tycker det är väldigt egoistiskt av honom att bli allergisk på gamla dar.
Hade jag vetat det när vi blev tillsammans...........

Jaja, snart ska väl Brallan somna om(annars kan det hända att jag avlider av sprängda öron) och då ska jag måla mer i hallen. Tog heeeela vardagsrummet igår! Väldigt stolt över mig själv!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana med sina två <3

har du inger för dig kan du kladda lite färg på mina väggar med!! =)

2009-08-22 @ 19:49:34
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0