Den 6 december.

Lucka 6:

Jag hatar att vara gravid!

Jepp, det gör jag... Jag är inget fan av sömnbrist, migrän, stooooor mage, svullna korvfingrar, hormoner, osv, osv.
Jag gillar inte heller när folk kommer fram till min mage som om det var nån jäkla Golden Retriver valp och klappar och skriker helt hysteriskt:
"Ååååååååååhhhhhhh, hur är det med magen? Hur mår bebisen?"

Hur i hela fridens namn tror ni att jag ska veta det?
Den ger mig inte någon daglig uppdatering genom naveln!
Jag vet inte hur bebisen mår varje dag. Jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte!
Dessutom frågar inte jag hur er mage mår, hur skulle det se ut?
"Hur är det med magen idag? Har den skött sig som den ska?"

Visst gillar jag vetskapen om att det ligger en liten bebis i min mage, som är gjord av mig och McLovin'. Jag gillar även alla knuffar och sparkar jag får(sålänge den låter min urinblåsa vara ifred), som en påminnelse om att den är där.
Men inget mer!

Då kanske ni undrar varför jag utsätter mig för en seg graviditet och en smärtsam förlossning en gång till..?
Jag kan förklara lite kort såhär:
Att föda barn är lite som att äta Pringles....
Once you pop, you can't stop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0