Den 9 december.

Lucka 9:

Jag smygsniffar Cillit Bang Power Remover.

Åh, du som inte har en sån flaska borde genast köra ner och köpa en!
Eller kanske inte... Man fastnar lätt.
Inte nog med att jag är sjukt städmanisk, nu har jag dessutom hamnat i drogträsket p.g.a min städmani.
McLovin' kom på mig igår när jag stod och inhalerade ångorna från diskborsten...
Jag fick skäll, och skämdes.
Men jag skämdes inte för att han skällde på mig, utan för det han sa när han skällde:
"Du sniffar ju på det som om det vore bensin!"
Då insåg jag att jag har fler laster än Cillit Bang, och att jag faktiskt är övervakad av McLovin' när jag tankar.





Nej, skärpning!
Inget mer sniffande i onödan. Bara när det behövs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0