En annan annandag.

Ojojoj...
Jag är FORTFARANDE inte riktigt bra i halsen!
Hur lång tid har det gått nu, 1-1½ vecka?
Vem fasen har tid att vara sjuk så lång tid?!

Jag känner mig så trött och tråkig...
Var bjuden på födelsedagsfest igår, men orkade inte åka dit.
Jag känner mig så osocial och sleden, och man vill ju inte bara sitta i ett hörn och vara helt borta när man är på fest.
Men men, det kommer fler tillfällen!
Förhoppningsvis får jag upp mitt järnvärde med, så kanske jag blir piggare.

Snart är det nyår!
Vi ska fira hemma tillsammans med några vänner.
Vad ska ni göra, mina kära läsare?
Finns det nån mer som är sugen på en lugn nyårsafton med god mat, så bara hojta till.
Finns det hjärterum, så finns det stjärterum!

Jaja, nu ska jag städa och tvätta vidare, sen väntar duschen för 1:a gången idag. Jag brukar duscha mellan 1 och 3 gånger/dag, helt sjukt svettig!
Jävla HORMONER!
Jag tvingar McLovin' lukta mig i armhålorna stup i kvarten för att "lukta om jag luktar svett!" och det är ju inte direkt hans favoritsysselsättning.
Han påstår att jag inbillar mig och inte alls luktar, vilket är en fet lögn!
Och sen säger han att jag håller på att bli galen...
Så kanske det är, men jag tänker fan inte både vara galen OCH lukta svett.
Something's gotta go och det är ju lättare att ta en dusch än att bli av med sina galenskaper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0