En hårig man!

Jag blir gaaaaalen!
Bara man klappar Dexter, ser det ut som man har en bit ryamatta i handen efteråt.
Idag när jag borstade honom tog det aldrig slut!
Jag borstade, och borstade, och borstade, och håret bara flög runt i luften.
Till slut blev jag så jävla trött på det att jag tog fram dammsugaren och dammsög hunden.
Han såg ganska förvirrad ut, kan jag säga.
Men det hjälpte inte heller...
Så när jag borstat honom för 50:e gången släppte jag in honom i köket.
Han får hålla sig till köket på dagarna, och sen sover han i vårt sovrum på nätterna.
Det går inte att ha honom i hela huset, då hade jag fått dammsuga hur många gånger/dag som helst!

I-landsproblem, älskade I-landsproblem...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0