Ett litet samtal oss emellan...

Pratade med en vän i telefon:

Vän: "HAHAHAHAHAHAHAHA!"
Jag: "Vad är det?"
Vän: "*Pojkvännens namn* gick förbi och bara drog ner kalsongerna. Är det normalt eller?"
Jag: "Jag vet inte, McLovin' brukar slå mig med sin penis när jag sitter på toaletten, så jag antar det."
Vän: "I pannan?"
Jag: "Ja, eller typ där han kommer åt. Ibland hinner man ducka undan."
Vän: "Jag brukar få mig en i pannan ibland."
Jag: "Det är nog någon slags manlighetssak, typ att dom vill visa att man är deras kvinna."
Vän: "Ja!"
Jag: "Jag tror det är normalt, annars har vi bara haft en jävla otur!"





Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

haha jag tror ni båda haft otur...jag har aldrig hört om detta fenomen innan och jag har aldrig upplevt det heller haha så otur är nog min gissning =)

2009-12-05 @ 21:03:43
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: faffar

DET är manligt!

2009-12-05 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0