Fetdag!

Idag har varit en riktig fettodag.
Vi gjorde hemmagjord pizza till lunch och sen amerikanska bananpannkakor till kvällsmat.
Tur att man bränner lite kalorier när man hämtar ved och drar runt Brallan i pulkan.



En riktig familjedag har det varit.
Vi har lekt i snön tillsammans, handlat tillsammans, och t.o.m klämt in oss alla 3 i duschen tillsammans.
Superlim-familjen!

Ikväll blir det TV-mys för mig och McLovin'...
Vi har massa family guy-avsnitt som ska ses :)
McLovin'
jobbar heldagar fram till julafton och kommer inte hem förrän 8 på kvällen, det är skittråkigt!
Han är verkligen saknad när han är på jobbet, både av mig och Brallan.
Jag tvivlar på att det är ömsesidigt, dock!
Han tycker nog bara att det är skönt att slippa höra:
"Jag är tröööööött!", "Jag har ont i livmodern!", "Jag har ont i ryggen!", (och när jag nyser)"Faaaaan, nu kissade jag på mig igen!"

Jag hade inte saknat det iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0