Förvirrad kvinna med rakhyvel...

Idag är en konstig dag...
Är så galet trött så att jag inte vet vad jag pysslar med.
Men, skit samma... Är ju ändå bara hemma, så alldeles för mycket kan jag ju inte klödda till det.

Jag har iaf gjort en bra sak idag...
Nämligen rakat bikinilinjen, eller rättare sagt, autobahn.
Det var fan på tiden, alltså!
Nu undrar ni kanske varför jag hade en vildväxt trädgård i mina byxor(eller kanske inte, det beror väl på om ni har ett intressant liv eller ej), och det ska jag berätta varför.
För att det är galet jobbigt att fixa och dona där nere, när man inte ser nåt för magen.
Men nu är det gjort, och jag är liiide stolt!

Och jaaaaa!
Jag inser att ni prydkärringar, som envisas med att fortsätta läsa min blogg, trots att ni inte gillar "snusk", blir kinkiga när ni läser detta...
Men till er säger jag bara:
Build a bridge and get the fuck over it!

Annars har dagen inte så mycket att bjuda på...
Jag ska nog bara städa lite och möjligtvis baka scones.

På torsdag kommer Marran och Lollan och på lördag är det gymnasieträff! :D

Men, nu kallar städskrubben...
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad kul det ska bli och träffa dig sofia =) ser verkligen fram emot lördag. ska bli så skoj.

2009-12-01 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0