Freaky friday!

Men fuck!
Kan ni förstå att vi har sovit dåligt inatt, eller?
Brallan bestämde sig för att vara helt märklig hela natten.
Vid 1-tiden skrek hon helt hysteriskt och skulle inte sova i sitt rum längre...
Vi tog upp henne till oss, men hon skulle tydligen inte sova i vårt rum heller.
Då såg jag att hon pillade sig i munnen hela tiden.
Jaaaaa! Nya tänder! Det betyder ingen sömn för nån i detta hushåll på ett tag.
Inte nog med det... Hon var livrädd för McLovin', så vi fick försöka gömma honom.
Vilket är ganska bökigt, eftersom vi delar säng.
Så hon bara fortsatte skrika, som en påkörd katt, i några timmar till.
Jag försökte intala mig själv att det var lugnande havsljud hon gav ifrån sig, typ en val eller en fiskmås som flög över havet. Men det var ganska lönlöst.
Iaf så somnade hon i vår säng vid 3-tiden, och sov till och från till ca kvart i 9.

Kul att nån fick sova...

Nu har min dotter, som inte alls verkar påverkad av natten, bestämt sig för att hon ska busa och göra tvärt emot vad jag säger heeeela tiden.
Dessutom vaknade jag med en finne på näsan och herpes på överläppen.

Det känns som att det kommer bli en lång dag!













Kommentarer
Postat av: mirella

Du snäckan, just nu försöker jag få på mig mcbyxorna MEN kan inte röra mig i dem pga all mundering som ska hålla mig varm ikväll under luciakörningen, de spräcks säkert när jag ska kravla mig ner i sidovagnen,

piss piss piss... tillika börjar jag irritera mig på allt möjligt som inträffat mig under mina 40 år, moget va? bl.a:

vaglar i ögat, smulor i sängen, grus i de trånga skorna, stringtrosor som skavar, elektriskt hår, elavbrott mitt i favoritprogrammet, leriga vägar i obygden så mina finbyxor & stadsskor blir skitiga, regnväder på julafton, pissväder på semestern, myggsurr när man ska sova, rödmyror i picnickorgen, kottar under liggunderlaget i tältet, snippan sönderbiten pga nymodigheter som att vara naturist/utesex, äcklig mat när man är jättehungrig, skrikande ungar på favoritcafét, rutten sallad i kylskåpet, finne i ljumsken, trästicka under nageln, skavsår på hälen/kattbett som blev blodförgiftning m. 4 dagar på infektionsavd!!!!..huuuuu. Piss, piss och piss. Just så känns det!! =(



Var sitter knappen?! Jag måste snäppa ur den här vakumbubblan. Måste hitta nålen och sticka hål på den. Var fan har jag lagt den?!



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...Mirellas avgrundsvrål. Någon som hör det?



Du Sofia, ses vi ikväll behöver jag en varm/glädjande bamsekram..kl 18 börjar vi Luciafirandet på torget i Hörby.

2009-12-13 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0