Jahopp!

Och helt plötsligt blev Brallan sjuk!
Bara sådär började hon skrika vid 23-tiden igårkväll och lät som hon hade en gammal gubbe i halsen.
Hon var helt svullen i halsen och det lät som stackarn andades genom ett sugrör.
Jag trodde hon hade fått krupp, men eftersom hon inte hade några större problem med att sova drog jag inte ut henne i badrummet och ångade.
Hon fick helt enkelt sova halvsittande mellan mig och McLovin' och det gick ganska smidigt.
Iaf för henne.
Jag fick ingen sömn själv, eftersom jag låg och lyssnade på hennes hemska andning och McLovin's sjuka snarkningar.
Jag fattar inte hur man själv kan sova när man snarkar så högt!
Kunde inte en av dom vara tyst iaf?!

Jag och McLovin' skulle egentligen ha egentid inatt, alltså denna natten som kommer.
Brallan skulle ha tjejkväll hos mormor och sova över där, men jag vill inte lämna henne när hon är krasslig.
Hon verkar vara bättre idag, men hon får bli hemma, mest för min skull.
Jag kan ju inte ens låta ungen sova i sin egen säng bara hon har feber.
Haha, kanske är lite löjligt egentligen, men jag tänker på hur gnällig och närhetsbehövande jag själv blir när jag är sjuk.

Jaja, idag är McLovin' hemma och vi har bestämt oss för att ha en filmdag med Brallan.
Myyyyyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0