Loco lady?

Sockerbelastningen idag gick bra!
Ingen diabetes, dock väldigt dåligt blodvärde och järnförråd.
Inte konstigt man är trött!
Men, men...
Inte så mycket att göra åt det mer än att äta mina järntabletter och se glad ut.
Bebisen mår bra och magen växer...
Tydligen alldeles för mycket.
Barnmorskan sa att den nya bebisen förmodligen kommer bli större än Brallan.
Jag höll på att sluta andas:
"Men jag vet inte hur man föder en bebis som är större än 4,2 kilo!"
Tydligen går det... Men det låter som ren och skär lögn i mina öron.

Idag tänkte jag att jag skulle förklara för er att jag inte är helt städgalen utan anledning:
Innan idag skulle jag tvätta golvet i köket, för jag trampade i nåt klistrigt precis vid vasken...
Självklart kunde jag ju inte hålla mig till att bara tvätta golvet där, utan det fick bli dammtorkning, dammsugning(fina McLovin' dammsög) och golvtvätt i hela huset.
Det kanske låter lite overkill, men så är det faktiskt inte!
Vi dammsuger och dammtorkar hela huset varje dag och tvättar golven 2-4 gånger/vecka och ÄNDÅ ser det ut såhär när man använt färdigt vattnet!

Törstig?



Mmmm... Hund- och katthår blandat med jord och Gud vet vad!


Jag antar att det är för att vi har 5 katter och en hund, men när man städar så regelbundet BORDE det inte bli så skitigt så fort.
Men iaf...
Det jag vill komma fram till är att jag inte är helt loco bananas i huvudet, för här blir faktiskt skitigt även om jag städar varje dag.

SÅ DET SÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0