Lucia!

Jag har varit uppe i över en timme nu.
Förskräckt blev jag när jag såg att klockan var kvart i 8 när Brallan skulle upp.
Jag tittade förvånat på Brallan och McLovin' och halvskrek lite hysteriskt i falsett:
"Men ni vet ju att i detta huset går man inte upp innan klockan 8!"
Brallan nickade på huvudet och McLovin' muttrade nåt om att gå till jobbet.
Jaja, det är väl bara att gilla läget.
Jag har iaf hunnit äta frukost, dammtorka och diska.
jag kanske blir mer effektiv av att gå upp tidigare, vem vet?
Men jag tror inte att jag ska fortsätta med det ändå.

Idag är det Lucia och jag har bullar, glögg, kaffe, men inga gäster.
Vågar inte ringa runt och bjuda in heller, för alla andra normala människor ligger nog och sover vid denhär tiden.

Så om ni läser detta...
Kom hit!

:)








Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

Klart du får gissa min julklapp :)



och du får en guldstjärna för att du var så duktig och gissade rätt :) HAHA

2009-12-13 @ 16:03:11
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0