Mys, mys, mysvinter...

Och man är ju lite smygpyroman...
Eld, eld, eld!







ÄNTLIGEN vinter!


Idag har jag förresten en rolig nyhet att dela med mig av!
McLovin' har köpt en jacka till mig idag, innan han började jobba.
Han tog med måttband, så han kunde mäta så den gick runt magen.
En ca 3 nummer för stor jacka fick det bli.
Härligt!
Såhär ser den ut:




Helt okej, faktiskt...
Just nu skiter jag egentligen hur den ser ut, bara den är billig och jag får på mig den!
För den som inte vet, så är det är kallt att gå runt mitt i minusgrader och inte ha nån jacka.
Men nu är det löst!

För övrigt så händer det inte så mycket här idag.
Jag vågar inte ge mig ut på vägarna, så jag blir kvar här i skogen.
Dessutom har jag halsont, så det är väl lika bra att slå rötter här ett tag, så man inte smittar andra.
Men sällskapssjuk är jag!
Jag vill att nån kommer hit och sitter bredvid mig och läser en tidning eller tittar på TV, för jag orkar inte göra så mycket egentligen.
Men sällskapet hade uppskattats!
Det är farligt att bli sambo, iaf för mig.
Jag har gått från att nästan alltid vilja vara ensam och hata klängiga människor/pojkvänner till en mesig tönt som aldrig vill vara själv.
Soooo not cool!

Jaja, jag får väl skärpa mig.
Nu ska jag iaf sitta och ta det lugnt med en bok, innan Brallan vaknar.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0