Så vit som en snö!

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Brallan
verkar vara bättre idag!
Jag vill så gärna ut i snön med henne och åka pulka, det är ju hennes första vinter, som hon faktiskt kan njuta av.
Men jag är så rädd att hon ska bli dålig om hon anstränger sig...
Vi får se hur vi gör.

McLovin' jobbar idag, så Brallan och jag ska iaf mysa framför brasan.
Vi ska prata om killar och hemlisar...
Brallan har ju en pojkvän.
På babysimmet förra gången såg hon en kille i sin egen ålder, som stod med sin mamma i samma omklädningsrum som vi.
Brallan blev helt förtjust och sprang bort och kramade stackaren, som såg helt livrädd ut.
Jag fick kämpa hårt för att få bort henne därifrån.
Killen bara stod där helt paralyserad och skräckslagen och tänkte förmodligen:
"Ööööööööörrrrrrrrrrrrrkkkkkk, tjejbaciller!"
Men efter ca 5764 kramar slog hon honom i huvudet med sitt diplom.
Men visst, lite svårflirtad måste man ju vara.

Nog om det!
Nu ska jag duscha och klä på mig.

Såhär såg magen ut igår, V. 26+4.


Snöbilder kommer upp om vi går ut.
Tjo!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0