Slut på julen...

Julkalendern upphör!
Jag har inte fler hemlisar...
Dessutom är det sjukt stressande att tänka ut en ny varje dag.
Men det var ju kul så länge det varade.

Idag är ingen bra dag...
Jag är irriterad och konfunderad.
Irriterad över hur rörigt allt är i mitt huvud, och konfunderad över hur folk tänker.
Sen jag fick Brallan har jag insett hur olika varandra jag och min egen mamma är.
Jag och min mamma har väl egentligen aldrig haft en superrelation, men jag har ändå tyckt att det var vi 2 mot världen, trots alla bråk.
Ingen har förstått sig på vårt bråkiga, märkliga, men ändå starka band, och nu är jag en av dom.
Nu är allt bara konstigt och vi har olika värderingar och väldigt olika personligheter.
Det känns inte som att någon av oss uppskattar den andres sällskap i mer än 5 minuter, inte ens i telefon.

Men men...
Jag ska inte sitta här och beklaga mig!
Jag har en alldeles egen, underbar familj, och hon har sitt liv, som hon trivs med.

Igår var den underbara familjen på Skånes djurpark.
Slänger upp lite bilder därifrån!


Brallan leker med McLovin'!

Gungar på lekplatsen.

Denna är ju inte tagen på skånes djurpark, men den får vara med ändå! :)
Vecka 25+4.


Nu ska jag gå och göra nåt vettigt.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0