Smiiiiiiiiiiile!

Åh, nej!
Jag känner igen det så väl...
Städa mitt i nätterna, inte se någon glädje i någonting längre, utmattningen, irritationen...
Jag hoppas verkligen att det är hormonerna som spökar, men jag vet inte.
Jävla skit, en depression..? Igen?
Allt bara brast idag, på väg till affären.
Jag började gråta och vi fick vänta på parkeringen i ca en halvtimme innan jag kunde gå in.
McLovin' var så söt och tröstade och sa att allt skulle bli bra.

Jag har varit så trött sista tiden, försummat Brallan...
Skällt, gnällt, inte orkat bära henne, men ändå försökt hålla minen uppe.
Det jobbiga är att jag vet inte vad detta är.
Är det en depression?
Är det bara graviditetshormoner?
Eller är det en depression utlöst av alla hormoner?
Vi fick oväntade räkningar idag igen och denna månaden finns det mycket mindre pengar än förra.
Kan det vara det som gjort att allt brast?
Hoppas det bara är hormoner!

Hur som helst så suger det röv, och jag vill vara glad igen!

Jag skäms!
Skäms för att min kropp mår dåligt när jag har fått en sån underbar familj, som jag älskar så mycket.
Jag skäms för att jag känner mig som världens sämsta mamma, när min dotter förtjänar så mycket bättre.

Jag hoppas att detta bara var en liten översvämning idag och att imorn är en bättre dag.




Idag behövs denna låten:

Bob Marley - Don't worry, be happy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan snäckan!

Som du redan förstått så läser jag självfallet din blogg. Tycker den är rolig att läsa. Inte lika präktig och perfek som alla andra. Utan din reflekterar verkligen hur livet och vardagen ser ut. Får jag bara ge dig ett råd med tanke på att du mår så dåligt? Jag vet inte hur du hade det med förra graviditeten men depressioner kan man ju få. Även förlossningsdepression. Viktigt att du försöker prata med någon om detta. Dina känslor osv. Anledningen till att jag skriver är för att om du inte talar ut om det så kan det leda till värre saker. Ta nu inte detta på något dåligt sätt. Du är ingen dålig mamma eller dålig som person. Detta händer alla. Kram Therése H

2009-12-11 @ 11:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0