What to do...

Jag sitter och funderar och filosoferar, medans Brallan "pain in the ass" Vernersson plågar djuren.
Jag funderar på om man kanske skulle handla till nyår idag och inte på nyårsafton.
Det låter ju lite smartare att göra så i mina öron.
Det får nog bli så...






Här är min Detta-ska-jag-göra-idag-om-jag-får-tummarna-ur-röven-lista:

- Dammsuga och dammtorka,
- Duscha,
- Handla på City Gross,
- Köpa nåt fint till McLovin' för att vi bråkade igår/inatt,
- Se om jag hittar en födelsedagspresent till min lillebror,
- Glömma bort att köpa en födelsedagspresent till min lillebror,
- Ha ångest över att jag glömde köpa en födelsedagspresent till min lillebror,
- Handla på apoteket,
- Handla på systembolaget,
- Ha ångest över hur mycket jag handlat för,
- Köra hem och inse att jag glömt typ EN viktig sak och kommer behöva köra ner igen.

Usch, det lät jobbigt...
Man kanske ska ta det på nyår ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0