Bella är hemma!

Jag och Lilja har precis hämtat Bella...
Hon blev glad att se mig och följde efter mig när vi gick till bilen :)
Billy(geten) fick stanna kvar, hon har blivit så tam, så vi tyckte det kändes taskigt att ta henne från dom.
Linda ville gärna ha henne kvar.
Blev lite ledsen när jag fick höra att jag var taskig som lämnade kvar Billy, eftersom hon och Bella är kompisar.
Då är det ju lika taskigt att köpa henne från första början när hon är tvungen att lämna sin riktiga mamma.
T.ex om man köper en hundvalp... Är man taskig då?
Hon vänjer ju sig vid dom andra grisarna, hon försökte ju inte rymma som Bella, hon trivdes ju där.
Det gjorde inte Bella, därför tog vi hem henne igen.
Det är jobbigt när nån säger så, för man mår ju bara ännu sämre över att man inte kan ta hem henne.
Iaf...
Bella är hemma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0