Dyka i finanskris...

Imorn är det babysim och vi ska DYKA!
Så jäkla häftigt! Lite drygt att jag inte kom på det förrän idag, då hade jag ju inte tvättat håret :/
Man måste vara rädd om sin hårfärg nu när det är finanskris, det är ju inte billigt att fixa slingorna hos frissan och jag är alldeles för lat och otålig för att fixa det själv.

Iaf...
Efter babysim kommer nog tjejerna hit och dricker vin och babblar lite.
Det ska bli kul, om man bortser från att jag inte har nåt vin och kommer inte ha råd att köpa nåt heller.
Vi kan ju dricka vatten ur vinglas, känns ju iaf lite lyxigt.
Min vinglasserie heter ironiskt nog "Klirr"... Inte konstigt att dom exploderade när jag diskade.
Man kan inte säga till mig att nåt är ömtåligt utan att förvänta sig att jag kommer ta sönder det.
Samma sak som att säga till en 3-åring att inte äta godis innan maten och ge den en stor godispåse.

Jaja...
Nu är det matdax för min älskade bebis!

Sofia och Lilja säger:
Over an out!


Kommentarer
Postat av: Anna i Skogen

Det va länge sen jag va inne på din blogg nu... sitter helt själv i lägenheten och skrattar :)

Ja säger bara: Jabba och Dagens Outfit!!!

2009-02-12 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0