En händelserik dag.

Idag var Bella jättemysig!
Jag gick ut till henne i morse och klappade henne, då började hon tvätta mina armar och äta på min morgonrock.
Hon är en söt liten gris, den där Bella!

Idag gäller det!
Vi ska DYKA!
Dick är mer nervös än Lilja, kan ju iofs bero på att Lilja inte vet nåt än.
Jag tror att det kommer gå jättebra!
Sålänge Dick har sina luftpuffar runt armarna och simringen runt magen ska nog inga större olyckor inträffa

Ikväll kommer töserna en stund, det ska bli kul att träffa alla igen.
Som vanligt på mina fester åker väl förlossningsfilmen fram :S
Vet inte varför, men den lyckas alltid leta sig fram när vännerna är här.

Nu ska vi äta frukost!
Sen är det HEM TILL GÅRDEN!
Yeeeeeeeeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0