Flytta? Yey!

Jaha!
Nu har jag fått en idé... Vi ska flytta!
Till Irland.
Visst, vi får väl se hur det blir med det, men jag fick iaf den här strålande idén och Dick verkade ändå vara lite på.
Han satt och letade om där fanns jobb på Irland igår, min snutteplutt!
Varför jag valde Irland? Ingen aning, förrutom att det känns bra! :)
Detta är väl inte så jättegenomtänkt, men om vi disskuterar det för mycket kommer jag tappa intresset och ångra mig, så det är lika bra att bara tuta och köra!(Nu vet jag en mamma(min mamma) som blir rädd och skiter i brallan när hon läser detta!)
You only live once!(fast jag tror ju iofs att man lever fler gånger, men ändå!)
Dick övertalade mig iaf att först åka dit på semester och se, och det kan jag väl gå med på.

Världes bästa låt(vinter som sommar!): The pogues - Fairytale of new york

Love it!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja .irland verkar bra men kallt och dragit.svårt med jobb,men det skulle vara ett bra stælle att bjuda sin mamma på semester.har alltid velat dit..puss

2009-02-21 @ 14:23:09
Postat av: marran

Du ska fan inte flytta någonstanns!

2009-02-22 @ 14:21:41
Postat av: jessi

GÖR DET! Då kan jag komma och hälsa på och vi kan sitta och dricka öl på någon irlänsk pub varje kväll. Plus att det är bra för då blir Lilja lite multiculture-baby.

2009-02-22 @ 15:42:13
Postat av: Jag

Haha, men Marran då! Du kan få flytta med om du vill :)... P.S Jessi, jag tycker det låter som en strålande idé!

2009-02-22 @ 17:08:16
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0