Helgens bravader!

Helgen har varit en blandning av allt möjligt...

Festen var jätterolig... Ända tills det blev tjaffs.
Jag och en kompis har haft massa klödd hit och dit i flera år, så vi bestämde oss för att glömma allt nu och gå vidare. Mestadels har det berott på att jag och hennes pojkvän inte kommit överens, så jag ville prata ut allt med honom.
Det enda svaret jag fick var att mitt liv intresserade inte honom och att jag aldrig var välkommen hem till dom.
Tråkigt kan man ju tycka...
Även om vi inte gillar varandra kan man ju försöka för min kompis skull. Men, men!
Det får vara som det är...
Livet går vidare och man får tänka på allt man har i livet som är bra istället för dåligt.

Igår var det alla hjärtans dag! :)
Älskling bjöd mig och Lilja på jättegod middag i Lund.
Supermysigt och gulligt!
När vi kom hem gjorde vi sushi och pannkakor, åt inte allt samtidigt, det hade varit äckligt...
Men inget av det blev särskillt gott ändå, så Bella fick en riktig festmåltid igår.



Idag är det mer mys på schemat och nästa vecka ska jag träffa kompisar!
KUL! :)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0