Modell för en dag!

Snart ska jag äta frukost... Kålsoppa!
Jag är sjukt trött, vet inte varför. Bara är det.
Jag tänkte att jag skulle tjäna miljoner på min blogg, så jag ska oxå ha "dagens outfit"...
Fast typ "dagens utseénde".

Idag ser jag ut såhär...



Håret har jag låtit ha en "busigt ruffsig" stil genom att strunta i att borsta det.
För att få den där sunkiga looken har jag gått och lagt mig kl 2 och vaknat under natten för att ta hand om bebis.
Jag har kombinerat trasch-looken med ett par rosa pyjamasbyxor med svarta prickar på och en grå oversize T-shirt.

Vill du veta mer om "dagens utseénde" är det bara att slänga iväg ett mail så svarar jag så fort jag kan.
Det är många som försöker få tag i mig, så ha tålamod!

Tips från coachen: Tänk på att alltid posera från din bästa sida, så som jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Oksana

otroooooligt vacker ;)

2009-02-07 @ 13:26:52
Postat av: Sandra kusin

du är fan bäst :D

2009-02-07 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0