Nojig pensionär...

Ibland funderar man sådär mycket...
Lite väl mycket så att huvudet inte riktigt hänger med!
Idag har jag gjort just det!
Oroar mig över "Projekt X" och över att man ibland är dålig på att hålla kontakt med vänner och massa annat. Man blir lite paranoid av att gå hemma själv, helt plötsligt börjar jag tro att nån kanske är sur på mig för att den personen inte hört av sig på ett tag. Men jag har ju inte själv hört av mig särskillt ofta och jag är ju inte sur, så varför skulle den personen vara sur på mig? Usch, detta blev flummigt! Kan inte förklara mina hormontankar!
Det är väääldigt mycket tankar i detta huvudet just nu! Och jag har ett väldigt stort huvud!

Jaja... Just nu är jag iaf inne i en nojig period...
Har börjat kolla vad det är för bilar som kör här med, haha! Värsta pensionärsvarningen!
Har oxå börjat tjata på Dick att vi måste köpa larm, trots att vi har 2 hundar som vaktar.

När man får barn inser man verkligen hur dödlig man är och att livet faktiskt är kort!
Man känner att det man lever för är att skydda sin lilla bebis... Speciellt från skumma Lillasäte-bor!
Det blev ju inte bättre av att Dick berättade att det varit inbrott en bit från vårt hus... Huh!

Nu ska jag iaf försöka bli lite normal igen... Jag skyller på menshormoner!
Vi får väl se om någon dag om jag är tillbaka till mitt vanliga tillstånd(säger inte normal, för det vore att ljuga), Dick skulle nog uppskatta det väldigt mycket! :)

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0