Per-Fetto.

Idag vaknade jag sjukt tidigt, halv nio var jag uppe!
Det var tänkt att jag bara skulle kissa, men sen duschade jag och gick ut och matade Bella, satte eld i spisen och dammsög.
Rätt skönt ändå att vara uppe tidigt, problemet är väl mest att nu blir dagen ännu längre än vanligt och jag har ingenting att göra. Drygt när D jobbar långa dagar!
Jag ska nog klä på mig kläder idag(pyjamas räknas inte) och kanske platta håret och sminka mig.
Känns iofs ganska meningslöst, men va fan! Man kan ju inte se ut som en lodis varenda dag.

Emma, Magnus och Tindra kanske kommer idag(ska börja kalla dom EMT, höhö!) och dricker kaffe.
Hoppas jag har nåt kaffe, bara... Annars finns det ju alltid det äckliga Lidl-kaffet, Perfetto, som jag gömt längst in i skafferiet för att det luktar konstigt och smakar lika dant...
Hahaha, Per-Fetto!

Jaja, jag får väl passa på att göra mig fin nu då när Lilja sover.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0