Projekt X.

Projekt X är igång för fulla muggar här hemma!
Det ska bli spännande att se det färdiga resultatet och vägen dit.
Superhäftigt!

Idag jobbar Dick och jag är hemma med en liten Lilja, som är väääldigt mammig.
Blir nog en liten promenad med vagnen efter hennes middag kl 3, så jag kan få gå utan bebis på armen...
Här är ju fullt med snööööööö! :D
Hundarna och katterna är helt i extas och sura Bella vägrar gå ut.
Hon vill inte ens prata med mig idag... Som om det är mitt fel att det snöar!

EMT har åkt iväg till solen, eller iaf EM. Tindra stannar i sverige och håller mormor sällskap.
Tycker att det är taskigt av Emma att bara resa iväg utan mig på det viset,
men hon får igen när vi åker till Grekland utan henne! Hah!

Snart är det alla hjärtans dag och Dick har planerat en massa hemligt för oss! :)
Lilja ska stanna hos mormor, jag och Dick ska snuska oss i fred.

Lite nya bilder kommer upp idag...


Hahaha! Skumma Jabba.


Vagnmys!


Lilja och Tindra simmar!

Nu ska jag och Lilja leka...
Tjo!

Kommentarer
Postat av: mar

shit jag kan knappt tro hur stor hon blivit.känns inte som om det var så länge sedan vi sågs, och som hon växt!

2009-02-11 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0