Rida rida ranka!

Idag har jag och Emma ridit på Emmas älskling...
Inte Magnus, utan hästen Salle!
Emma var helt i extas hela morgonen och terroriserade mig och sa att hon var färdig och hade väntat heeeeela morgonen.
Kom dit och insåg att Emma bara var mentalt färdig och inte ens påklädd. Men det gick ändå! Hon fick på sig brallor och så stuvade vi in barnen i vagnen.
Har ju köpt en syskonvagn, så det blir lättare i stallet! :)
Det var kul att rida igen, ska kolla på en häst i helgen som jag eventuellt ska sköta.
Weeeei! :D
På vägen hem från stallet kom vi överens om att Emma behöver en hjälm där det står IQ-befriad på, så att folk förstår varför hon har på sig raggsockar utan vanliga stumpor innanför i ridstövlarna.

Ikväll skulle jag och Emma egentligen vina, men Magnus bestämde sig för att bli sjuk så vi får skjuta upp det.
Rätt dålig stil av magnus, tycker jag! Gå där och bli sjuk till höger och vänster!
Jaja... Imorn är det babysim och vi ska dyka igen! Yey!
Det ska bli skoj, skoj, skoj!

Nu är min dotter jättetrött och ligger och skäller ut nallen...
Får nog rädda honom innan hon sliter armarna av honom!

Tjo!

P.S
Har tänkt på en grej...
Om Åsne Seierstad skulle gifta sig med Brad Pitt, skulle hon fått heta Åsne Pitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0