Skengravid!

Jag tror att jag är skengravid!
Jag mår superilla morgon och kväll och mina bröst har börjat läcka...
Inte så konstigt att mina bröst läcker, tänker ni kanske då, eftersom jag ammar.
Men där har ni fel, jag har slutat amma för ett tag sen.
Iaf...
Inatt mådde jag så dåligt att jag nästan spydde(jag säger nästan, eftersom det kom upp spya i munnen men det åkte ner igen) och låg i fosterställning och kved.
Helt plötsligt känner jag en blöt fläck i sängen, då är det mina tuttar som sprutar mjölk!
What?!
Jag har även börjat få mensvärk utan mens, precis som i början med Lilja.
Men herregud kvinna vadå skengravid? Du är ju fedegravid! Kanske ni tänker då...
Men nej! Där har ni fel igen...
Har tagit 2 graviditetstest som säger motsatsen!
Jag förstår att min kropp blir lite förvirrad av att jag inte gått ner alla mina graviditetskilon, men att bli skengravid för det är väl lite att ta i... I get the point!
Nu är det kålsoppa som gäller!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0