Socialt efterbliven!

Idag kom Dicks mamma på besök, och som vanligt borde jag hållas inlåst i källaren!
Jag säger alltid sjukt konstiga saker!
Vi satt och pratade om att vi ska ner till Tyskland i sommar och se UFC...
Då vräker jag ur mig: "Om GSP är där ska jag slänga mig på honom och ha sex med honom i ringen!"
Ungefär där sa en röst i min hjärna till mig: "Håll käften, Sofia!!!"
Men icke då! Jag blev lide nervös, eftersom ingen skrattade och slängde ur mig ännu mer, med jättehög röst:
"DICK, DU KAN JU HA SEX MED BJ, EFTERSOM DU TYCKER ATT HAN ÄR SÅ SÖT!"
Fortfarande ingen reaktion i form av skratt och jag blev ännu mer nervös...
Så jag fortsätter: "ELLER MED EDITH, ELLER NÅN ANNAN RINGFLICKA! HAHAHAHAHAAAA!"
Där tyckte min hjärna att jag gått för långt och var snäll nog att stoppa mig.
Min svärmor såg inte så jätteroad ut och Dick satt bara tyst...
När hon åkt hem igen sa Dick till mig:
"Du säger att JAG är socialt efterbliven... Vad fan ska man kalla dig då?"
Jag kände mig som "Christine", ni vet TV-serien...
Visst, jättegulligt på TV, men i verkligheten är det inte lika kul!
Kvittar hur mycket Dick försäkrar mig om att det är charmigt att jag är konstig...
Känner mig jäkligt dum såhär i efterhand!
Vem fan sitter och säger till sin svärmor att man vill ha sex med en massa andra män?!

Undrar om hon ens förstod att det var ett skämt...?
Skärpning, Sofia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt sant att det är väldigt christineigt. så jävla kul haha

2009-02-25 @ 19:25:15
Postat av: Anonym

det var jag som skrev de med christine

2009-02-25 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0