The pig is back!

Huvudvärken är nästan borta, det är ganska skönt!
Dick kommer snart hem med lite godis och mys till oss :)
Vi ska nog se på film och kanske, om han är riktigt charmig, ha lite sexy-time när bebban somnat.
Hatar när Dick jobbar helg, för då känner jag mig som en patetisk tant som sitter själv i skogen och pratar med katterna.

Fick ett samtal på mobilen idag:
"Hej, Sofia! Det är gris-Linda... Jag vill jättegärna ha din gris, men hon vill verkligen inte ha mig! Hon bara rymmer hela tiden! Ring mig!"
Verkar som att Bella kommer hem igen :)
Kände för ett tag sen att det blev för mkt djur... Lilja hade ju kolik och jag höll på att få hjärnsläpp, så vi lämnade Bella hos Linda.
Nu när Lilja är en snäll bebis kan vi ju faktiskt ta tillbaka Bella igen. Har saknat henne! Hon saknar nog Dick, det var ju trots allt hans gris!
Hon sov alltid i sängen innan och låg vid Dicks ben, och en natt vaknade jag av att det var blött i sängen...
Då hade Bella gått och ställt sig och kissat på mig, sen lagt sig hos Dick igen! Då åkte hon ut, illa kvickt! Sen dess har hon varit utegris, som bara kommer in lite då och då... Hon har ju sin lilla hage och sitt stora hus där ute.
Bella, min Bella. Nu kommer du hem igen!
 






Nu ska det mysas!

TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0