Sushi? NÄHÄ!

Här är jag!
Och Lilja, såklart...
Dick har precis kört till jobbet och vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på!
Ska nog kolla på filmen en gång till, den är ju så sjukt bra.
Har ett paket till Lilja från Libero att hämta ut i Eslöv, om jag orkar gör jag det idag.
Kan man kanske passa på att svänga inom Änabanäna en stund med.
Måste göra mer purré oxå, gjorde grönsaker, potatis och lite kyckling igår...
Behövs mer av kyckling, kött och fisk... Den här lilla bebben äter oss ur huset! :)
Måste hämta in mer ved med nu när vintern bestämt sig för att stanna.
Så med andra ord vet jag vad jag ska göra, men det är ju inte så kul att se fram emot att bära in ved.

Imorn kommer iaf Marran!
Har laddat upp med sushi(Ja! Jag har snöat in mig på sushi!), för Marran har aldrig ätit det.
Saknar min Snusk-Marran! Hoppas hon inte dör imorn bara(Marran är allergisk mot djur, jag hade inte tänkt förgifta henne), det hade ju varit sjukt tråkigt nu när vi inte setts på så länge! Den ultimata party-dödaren!
Don´t forget your pills!

Har förresten börjat bli av med mitt eksem på handen, så idag provar jag ta på mig förlovnings/vigselringarna!
Hoppas det håller sig borta nu!
Blir så ledsen när jag inte kan ha på mig mina ringar!
Jag blir iofs ledsen för det mesta nu för tiden.
Innan kunde jag inte ha dom för jag var gravid och såg ut som en michelingubbe, och sen kunde jag inte ha dom p.g.a mina atopiska eksem... Men nu! Nu kanske det äntligen går!?
Hoppas verkligen att Lilja inte ärvt mina hudproblem!
Tror jag hade 5 olika salvor och krämer när jag gick på lågstadiet. Blä!
Hon är redan jättetorr om kinderna, men det kan ju bero på att det är vinter.
Oj, vad jag gled bort från ämnet... Förstår inte vad mina eksem har med Marran att göra :S

Jaja, får väl sätta igång.
Vet inte om jag lägger av med bloggandet ett tag, känns som jag tappat min Mojo!
Vi får se... Kommer dom, så kommer dom(inläggen alltså).

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0