Kändis=Ligg?

Har tänkt på en sak...(Ovanligt!)
Att vara kändis innebär nästan alltid att man får mycket ligg!
Kvittar hur jävla ful man är!
Jag kan själv bli lite kändiskåt... Men inte på Brad Pitt och dom andra töntarna.
Nej, hit med en nerpundad Tommy Lee, så kan vi nog få till en riktigt kul kväll! Smaken är som baken...
Och kom inte och säg att du aldrig fantiserat om en kändis!
Iaf... Visst är det konstigt! Man "gillar" nån för att dom är kändisar, trots att man vet att dom säkert har bytt underlivssekret med halva världen och att man riskerar en massa exotiska könssjukdommar. Om jag inte vetat att Tommy Lee var känd och sett honom ute på gatan hade jag antagligen gett honom lite pengar och en filt så att han inte skulle frysa, eftersom jag hade antagit att han var en heroinmissbrukande uteliggare. Inte hade jag slängt av mig kläderna och hoppat på.
Skumt! Är världen så kändiskåt?
Men inte alla får till det, trots kändisskapet...
Leif G W Persson t.ex. skulle ALDRIG få smaka på min skäggbiff, kvittar hur känd han hade varit!
Undrar om den kategorin känner sig snuvad på kändisskapet...?
Han kanske satt där när han var ung och tänkte: "Fan vad gött om man varit känd! Jag skulle ju fått hur mkt fisse som helst!"
Visst, där sket han sig i näven, stackarn!

Men visst är det konstigt att man funkar så!
För mig räcker det egentligen att killen snackar med irländsk accent så är hans kväll säkrad, behöver inte vara ett dugg känd!
För Dick räcker det nog med att tjejen har tuttar, och hon ska nog helst inte snacka alls! :)
Självklart inte nu när man är gift, nu får man ju behärska sig!
Men tänka kan man ju få göra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0