UFC+Paolo=Nästan bajs.

Idag gick UFC 94(kl 04) på TV och jag skulle se den.
Jag har längtat efter den såååå länge och nu gick den, och vad gjorde jag?
SOV!
Dick försökte väcka mig, men i det ögonblicket tyckte jag tydligen att det var bättre att sova.
Jävla skit!
Får se reprisen ikväll istället, men ändå!
Och dessutom förstår jag inte hur TV4sport vågar släppa lös Paolo Roberto hej vilt och låter honom kommentera galorna! Han är så dååååååålig!
Varför ens översätta dom?!

Annars har inget hänt idag. Jag och Lilja har sovit lite och busat lite.
Just nu ligger Lilja och Jabba och sover tillsammans i min och Dicks säng.
Ser mysigt ut :)

Jaja... Lite bilder åker upp idag!

Tjo!


Busig bebis.


Lilja i sin hatt?


Mjölk är mysigt.


Lilja och jabba.

Kommentarer
Postat av: marris

herregud, det är som en bild på dick, den första bilden där. första gången jag verkligen ser vem hon e lik

2009-02-01 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0