Utvecklingsstörd kaffepaus.

Nu har EMT precis åkt...
Jag fick ett ryck och började städa igen, för hundarna blir utvecklingsstörda när det kommer folk och hoppar omkring så hårtussar flyger!
Det var trevligt att dricka kaffe, dom hade med sig bröd t.o.m. Det var ju självklart kul att prata oxå, inte bara att dricka kaffe. Men kaffe är gott!
Synd att vi inte hade pålägg...
Men dom fick ta slattarna av Dicks baconost.

Nu ska jag umgås med Lilja, hon sov hela tiden EMT var här, så Tindra kunde leka med alla leksaker ifred.
Det var bra, för Lilja är ganska egoistisk när det gäller att dela med sig.
Dick får inte ha mig alldeles för långa stunder själv, då blir Lilja avis.
Som tur var ville inte Tindra leka med mig, då hade det blivit liv i luckan!
Om Lilja hade varit vaken så att säga...

Nu hör jag ett högt och bestämt "Aaaaaahhhh!"
Det betyder att jag behövs!

Hej!


You sexy thing!


Liten valp-Buddha.


En av de finaste männen i mitt liv! (Buddha med såklart!)


Myyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0