Wow...

Visste inte att allt detta fanns inom mig fortfarande...
Såg precis på P.S I love you... Världens bästa film!
Den drog upp gamla känslor hos mig som jag trodde var borta, insåg istället att jag förträngt dom.

År 2007 var ett jobbigt år. Betydelsefulla människor i min närhet dog, båda 2 alldeles för unga, en av dom fick aldrig ens börja sitt liv!
Allt var en enda röra. Begravningarna hölls, en på sommaren och en på vintern.
Jag hade 1000 olika jobb, vi flyttade, vi letade hus, planerade bröllop, försökte bli gravida... Allt!
2008 kom och då fick jag reda på att jag var gravid, bröllopet hölls, stressade, hormoner flög omkring i min kropp, Lilja kom. Jag hade inte tid eller ork att känna annat än lycka över mitt liv. Ville se framåt!...

Nu sitter jag här! Det var som att få ett slag i huvudet! En bomb av känslor!
Alla dom känslorna, den sorgen, som jag trodde var borta låg bara och vilade...
Väntade på att jag skulle varva ner så jag skulle orka ta tag i dom.
Och nu?...

Vad gör jag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0