Halt som snor!

Igår lekte Lilja med Tindra här hemma!
Eller dom sov och gnällde mest, medans jag och Emma drack kaffe.
Men trevligt var det iaf!

Idag var det babysim på schemat!
Det gick rätt bra, om dom svalde vatten skulle man säga att dom var duktiga...
Lilja var tydligen väldigt duktig!
Issen var med mig annars hade jag nog vimsat bort alla mina saker inklusive Lilja.
Tur att Issen finns!
När jag skulle köra hem kom jag inte upp för backen för det var som en isbana,
så jag fick ställa bilen och gå hur långt som helst med bilbarnstol och allt i mina genomvåta, superhala Uggs! 

Låter kanske inte så farligt, men det är ändå typ 8 kilo bebis och 500 kilo skötväska!


Imorn är det tänkt att jag och Em ska börja träna...

Jag känner mig ganska peppad faktiskt!
Dick har gömt allt godis och jag har börjat på pulver-diet, men jag tvivlar på att jag kommer gå ner så pass mkt till imorn att jag slipper skämmas i mina tajta träningsbyxor.
Vi får se... Måste ju ha tappat några kilo idag efter den enorma ansträngningen.

För övrigt händer inget kul...
Liljas bajs är grönt av all ärtpurré och jag försöker intala mig själv att det är fint med lös hud och bristningar...
Att det är naturligt... Funkar väl sådär.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0