Lilja sover...

Det tycker jag hon gör rätt i...
Har man varit vaken halva natten för att störa sin mamma, så blir man nog trött.
Jag borde hämta in mer ved, men jag orkar inte...
Borde även tvätta mig och klä på mig...
Av nån anledning har jag kräk på mina trosor och i min BH.
Men det känns som ett jäkla projekt att göra det.
Jag väntar nog tills Dick kommer hem, det är så vi håller lågan vid liv...
Hmmm...
Jag har ganska tråkigt idag...
Dick slutar vid kvart i 6... Så han är inte hemma på hela dagen(bäst att skriva det om ni inte förstod det själva).
Bläää... Vad ska man göra?!
Det är för tidigt att ringa Jessi och min mamma är inte hemma.

Ska nog promenixa ut en sväng med Lilja och iPoden när hon vaknar(Lilja, inte iPoden).
Om jag orkar tvätta mig och klä på mig dvs...
Den som lever får se!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0