Nytt år!

Igår var Issen hos oss och vi åt ost och kex och myste!
Vi disskuterade om vem som skulle ha sex med vem om vi var de sista 4 människorna på jorden.
Det var ganska läskigt!
Kände att jag ville lämna disskusionen när jag insåg att jag skulle behöva dela med mig av Dick.
Annars tog vi det bara lugnt... Kollade lite film och snackade skit.
Sååå skönt att slippa all nyårshysteri!
Satt i soffan i pyjamasbyxor och bara tryckte i mig ost :)

Helt klart den bästa nyårsafton än så länge!
Drack lite champagne och smällde några raketer vid 12.
När vi skulle gå och lägga oss kände jag en extrem lycka över min lilla familj!
Kan knappt fatta att jag har sån tur.

Mitt liv har blivit så mycket rikare sen Dick och jag blev tillsammans och ännu mer när vi fick Lilja!
Det är sååå härligt att vara mamma!... Och fru såklart :)

Jaja... Nu ska vi äta frukost!





Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: jessica

sött!

2009-01-01 @ 13:31:58
Postat av: emelie

Gott nytt år :)

Har glömt svara på sms:et, men jag kan typ närsomhelst och mig kvittar det var. Bestäm du ! :D

2009-01-03 @ 22:27:56
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0