Vardagstjafs...

Idag gick jag upp okristligt tidigt(08.00) för att träna med min kära mor!
Väl på gymmet ångrade mamma sig och åkte hem, så jag fick träna själv.
Men hon hade jobbat natt, så det var inte så konstigt.
Sen kom jag hem och åt frukost med min kära familj och tittade på Hem till gården(det ville inte familjen)!
Guuuuud, vad jag älskar det programmet!
Efter det har dagen bara gått segt...
Lilja bara äter hela tiden och fiser jättehögt!
Jag ska snart lämna henne hos sin mormor...
Jag ska iväg och träna igen, mest för att jag snart spyr av uttråkning!
Skittråkigt väder och allt är helt mörkt!
TUR att man har en liten Lilja som lyser upp vardagen!
Synd att hon inte kan följa med till gymmet... Får vänta nåt år tills hon kan sitta i lekrummet.

Hmmm...
Imorn ska jag träna igen, sen ska jag och Lilja nog hem till Emma och Tindra.
Vi ska leka är det tänkt!
På fredag är det babysim igen och det ska väl bli skoj.
Annars händer inte så mkt i veckan...
Jag och Dick hade tänkt leka vuxna i helgen och kanske, bara kanske... Gå på bio!


Lilja och en 3 meter hög kattunge?


Lilja i hoppgungan...


Väldigt allvarlig(och liten, typ 2 mån) Lilja sover...

Kommentarer
Postat av: Marran

Så fina bilder på henne, ni får lägga upp fler :D

2009-01-15 @ 14:16:18
Postat av: Anna i skogen

Vad fina bilder pa Lilja, hon e ju bara sa himla sot! AAO har slutat fungera av nan konstig anledning! Det hade varit kul att ses nasta vecka om du har tid.. Kram kram

2009-01-16 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0